07 Haziran 2011

Adın Neydi Senin? - Nostalji

Adın neydi senin?
Canımı en çok acıtan sen
Sadece siman kalmış senin
Gözlerin ne renkti, peki ya saçların?
Dokundum mu onlara acaba?
Ya da gerçekten sevdim mi seni?

Adın neydi senin?
İçimi en çok sızlatan
Uykusuz gecelere sebep olan
Hangi bakışındı acaba beni benden alan
Gerçekten mi ‘’aşığım’’ dedim?
Öyleyse adın neydi senin?

Söylesene adın neydi senin?
Aynı yastığa başta koyduk öyle mi?
Kokunu yıllarca atamadım demek
Rakı masalarında çok ağladım öyle mi?
Söylesene yaşın kaçtı senin?
Küçüğümdün öyle mi?

Adın neydi senin bilemem
Benden sonra ne yaşadın silemem
Ben hangi okyanuslarda
Ben hangi limanlarda demir attım çekemem
Unuttum seni isimsiz, sevemem

Adın neydi sahi senin?
Siman içimi sızlattı biraz
Kokun gelmedi de değil uzaktan
Bakma öyle ne olur
Gerçekten unuttum
Adın neydi cidden senin?

Senden sonra da çok ağladım
Senden sonra da çok sevdim
Senden sonrada çok seviştim
Ben artık senin değilim
Adın neydi hatırladım
Sende böyle gitmiştin !

Hakan Özden – 18/07/2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder