10 Haziran 2011

Ay, Dolunaydı - Nostalji

Ay, dolunaydı 
Ve gece karanlık 
Gözyaşın parlıyordu 
Ve ben tutsak oluyordum onlara 
Gece karanlıktı ve sen simsiyah 
Kötü 
   Kalleş..! 
Ama ağlıyordun arkana baka baka 
Bıraktıklarına! 
   Yitirdiklerinde vardı senin 
        Terk ettiklerinde 

Ay, dolunaydı 
Ve gece karanlık 
Sen simsiyahtın 
Acımasız 
    Zalim..! 
Biliyordum senden yar olmaz bana 
Elbet beni de hançerlersin 
Ağlıyordun ama 
Timsah değildi göz yaşların 
Başın omzumda bakarken semaya 
    Ay, dolunaydı 
          Ve senin için kapkaranlık 

Hangi ay haritasında vurdular seni, bilmem 
Gözyaşına kanıyordum belki 
Ve bana da acımıyordun ağlarken 
    Hava, yer 
          Her yer karanlık… 
Gözyaşın yansıdı yüreğime 
Ve bir yıldız oldu gözümü alamadığım 

Ay, dolunaydı 
    Sense bir yıldız… 
Gözyaşın kayarken yanağından 
Ben seni diledim yar 
    Sen karanlıktın 
         Gözlerin bir ışık 
Ay, dolunaydı 
    Ve aşk, başladı! 

08.08.2009 / Hakan ÖZDEN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder