07 Haziran 2011

Boztepe'ye Kar Yağdı - Benden Nostalji

Boztepe'ye Kar Yağdı
Hemde Bir Haziran Akşamı 
Boztepeye Kar Yağdı
Ve Benim Ayaklarım, Yüreğine Kaydı
Hemde Bir Haziran Akşamı...

Şimdi Ağlamak Boş Boztepede
Bu Gönül Artık Tanrının Ellerinde
Bir Kar Tanesi Olup Düştüm Tepeden Şehrine
Habersizsin Yar;
Boztepeye Kar Yağdı 
Hemde Bir Haziran Akşamı

Gökyüzünden Baktım Evine
Boztepe Bulutluydu Yar
İnce İnce Süzülürken Şehrine 
Eridim Yağmur Oldum Yar
Ne Acı Anlatamamak Derdi
Boztepeye Kar Yağdı
Yüreğime Çığlar Düştü Yar

Odana Ansızın Süzülen Rüzgar Olaydım
Tenini Son Defa Okşasaydım
Bir Kar Olup Pencerene Konsaydım
Avuçlarında Su Olup Aksaydım
Boztepeye Kar Yağdı Yar
Hemde Bir Haziran Akşamı

Boztepe Yollarında Vuruldum Yar
Yağdığım Yamaçlarda Donakaldım Yar
Üşüdüm Ellerimi Tutmadın Sen Yar
Boztepeye Kar Yağdı..
Bilmem Kaçıncı Karda Şehre Düşerdi Taneler
Düşemedim Yağmur Oldum,
Üstüne Gözlerinden Dondum,
Alev Oldum Taş Oldum 
Son İki Damla Yaş Oldum
Boztepeye Kar Yağdı Yar Sen Uyurken
Hemde Bir Haziran Akşamı

Uyan Yarim Uyan
Aç Kapadıkları Gözlerini
Ben Aslında Çok Sevdim Seni..
Bilemezsin Haziranda Kar Olmayı
Yada Bilemezsin Ayrılırken Yanmayı
Kanma İnsanlara Aç Yüreğini...
Bak Ne Diyorum Son Kez...

BOZTEPEYE KAR YAĞDI GÖZLERİMDEN
HEMDE BİR HAZİRAN AKŞAMI ...!


HAKAN ÖZDEN / 23.06.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder