07 Haziran 2011

Geçen Yıl Bu Zamanlar - Nostalji

Geçen yıl bu zamanlar
Aşkı unutmuştum aniden
Zalimdim ve hain…
Adını silmek için benliğimden
Aldatmıştım seni bir gavur ilen
Ve yitirmiştim seni aniden

Geçen yıl bu zamanlar
Silmeye kalkmıştım seni
Denemiştim bunu hiç düşünmeden
Gözyaşlarını görmeyip
Hıçkırıklarını duymamıştım severken
Kör olmuştum bu zamanlar giderken

Geçen yıl bu zamanlar
Kendimi silmiştim bedeninden
Ne kadarda çok severken seni
Unutman gerekirdi o zamanlar için beni
Geçen yıl bu zamanlar en zor kararımdı
Bilemedim ki ben kendimin böyle olacağını

Geçen yıl bu zamanlar
Hiç içim sızlamamıştı
Senin için iyi bir şey yaparken
Hatırlıyorum ruhum acımıştı
Geçen yıl bu zamanlar çok sustum ama
Ruhum affetmiyor sana yaptıklarımı

Geçen yıl bu zamanlar
Sertti gidişim belki
Ardımı döndüğüm anda çok ağladım sevgili
Şimdi bitap, viran bir haldeyim ama
Taşıyamazdım ben senin o tertemiz aşkını
O günden beri anıyorum her saniye adını

Geçen yıl bu zamanlar
Gittim senin yüreğinden
Nefret ettin benden
Kin kustun yüreğinden
Gözyaşların da boğulmuştum anımsıyorum
Ve sökemiyorum seni bu çirkin yüreğimden

Geçen yıl bu zamanlar
Ben bu ben değildim
Belki bir zavallı 
Belki bir aciz idim
Ama unutma ki sevgili
Gidişim terk etmek değil
Adını benliğimde ölümsüzleştirmek içindi
Çektiğim bu acı ile derviş olmak demekti


Hakan ÖZDEN / 31.08.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder