07 Haziran 2011

Gidiyorum Kendimden - Benden Nostalji

Ve ben … 
Gidiyorum sonunda kendimden 
Anlamsızlaştırılan hayatıma bakamıyorum bile… 
İşte ben gidiyorum yine .. 
Soğuyorum artık kendimden 
Kararlarımdan yoruluyorum.. 
Ve pişmanlıklarda boğuluyorum senin gözlerin yüzünden 

Çekilmez bir adam oluyorum yine 
Giderken hüzünlü ama dik 
Konuşamıyorum seninle ezelden 
Tek yanlışım, sana güvenmek sanırım 

Ve ben … 
Gidiyorum işte kendimden 
Sensiz sahillerde taş atarcasına hayaline 
Denizlerde sekercesine umutlarım gidiyorum 
Nereye deme ama bana 
Gidiyorum gözlerinin kapalı olduğu kıtalara 
Gidiyorum beni saran yalnızlığa 
Ve gidiyorum hayalini kurduğum umutlara 

Gidiyorum kendimden bir gece vakti 
Her yer beyaz ve bol bol ayak izi 
Üşümem korkma, çok kar yağdı umutlarıma 

Gidiyorum dedimse, el sallama ardımdan 
Dönmeye değil, kalmaya gidiyorum 
Açma gözlerini sen 
Görme kaldığım yerde beni 
Gidiyorum işte ben 
Ve dönmemecesine sevgili 

Sus sus derdin ya hep 
İşte sustum sevgili 
Senin değil, kendi diyarımdan yolculuğum 
Adım atma sakın toprak çeker 
Öyle görsem seni yine kıyamam sevgili 

Yari kıskanmayan beyni söker atarım 
Beni sen anlamazsan bu ömre kıyarım 
Gözlerimden utanır diyarları aşarım 
Gösterme bana sevgili gidiyorum ben… 

Ve ben… 
Gidiyorum işte kendimden 
Anma adımı sakın tutma ellerimden 
Gidiyorum meçhulde bir gemi misali 
Ve sanma dönerim 
Çoktan ayrıldı o gemi ! 

Hakan Özden / 17.07.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder