07 Haziran 2011

Gramofonlarda Şarkımız - Nostalji

Gramofonlarda artık şarkımız 
Derin ve anılarımızla kokan 
Eski ve tozlu 
Yine de ilk günkü tadında 
Hep anlamlı 
Hep taze 

Söylesene neydi bizi ayıran 
Hani ölüm ayırırdı ya sadece bizi 
Ölmedik ki neredesin… 
Yaşıyorsak hala ve ayakta 
Neden bu ayrılık 
Kime bu ceza? 

Aşkım derdin ya hani bana 
Aşkını kirletmedim iyi bil 
Ben hala sana aşık 
Ve hala senin yolunda 
Aşkın burada 
Ve senin için ayakta 

Gramofonlarda artık şarkımız 
Ayrılık yok ama içinde 
Zaten biz hiç ayrılmayacaktık 
Söylesene ne olmuştu bize 
Ölmedik ve yaşıyorsak hala 
Bu ayrılık niye 
Bu ceza kime? 

Rüzgar esiyor bak ılık ılık 
Ve hiç susmuyor gramofonlar 
Ben seni düşünüyorum yine 
Söylesene ne olmuştu bize 
Ölmeyip yaşıyorsak hala 
Ayrı yerlerde nefes almak niye? 

29.07.2009 / Hakan ÖZDEN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder