10 Haziran 2011

Kadırgalı - Nostalji

Fosforlu tanıdım sanki bir serap 
Unutmayım diye not düştüm şiire 
Hatta adı oldu bir mevzu da gazele 
Sevdim diyemedim o hüzünlü gözlere 


Karmaşıktı her anı, hayat oynar sahnede 
Ben daha karmaşıktım o sıralar haliyle 
Kadırgalı bir kadındı fosforlu 
Yavrusuna bile âşık etti şu bekâr halimde 

Gözlerime inanmadı sahte bakan gözüyle 
Bende bunu yediremedim haliyle 
Kaçıp gittim ona uzak olan semtlere 
Unutmayacağım adını kadırgalı fosforlu

 
Sırf silinme diye yazarım bu şiiri adına 
Garip bir seraptın gördüğüm çöllerde 
Dedim ya yaktın içimi deliliğinle 
Senin racon bana ters geldi fosforlu 

Hayat dediğin bir oyun sakın unutma bunu 
Gözyaşı dökersen bir yerlerde hatırla adımı fosforlu 
Kadırgalı deli kadın şimdi sana elveda 
Dönersen de kapım açık bunu sakın unutma 


İnce bir sızı kalacak ismin burnumda 
Kızsam da hani güleceğim adını her andığımda 
Ankara inan şanssız adımını atamadığına 
Gelirsen eğer hissederim fosforlu 

Hakan ÖZDEN / 11.11.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder