10 Haziran 2011

Kıyamet - Nostalji

Bir çivi düşüyor gökyüzünden
   Saplanıyor toprağa ayaklarımın ucunda
      Ve yer küre sallanıyor parçalanırcasına


Yağmurlar kesiliyor ve karlar eriyor
   Kuruyor toprak ardımda
      Çatlıyor ayaklarımın tam ucunda


Dağlardan ses kesiliyor 
   Ve çöküyor aşağıya birer birer tepeler
      Volkanlar lav püskürüyor


Meyveler çürümeye dallarında başlıyor
   İnsanlar gölge oluyor bir bir
      Çığlıklardan çatlıyor damarlarım


Korkunç bir ses duyuluyor kaçamıyorum
Kıyamet olsa gerek diyorum…

Sonra kendime geliyorum sessizlik çöküyor
   Çarpınca kapıyı sen giderken
      Duvarda asılı resmimizden düşmüş çivi aniden!


Gidişinmiş kıyamet anlıyorum
   Ve keşke gitmeseydin diyorum
      Şimdi yeniden kurulacak bu düzen
          Sensizlik hariç her şeye alışıyorum


Kıyametim oluyorsun
Ve,

   Sıyrılamıyorum

Hakan ÖZDEN / 07.09.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder