07 Haziran 2011

Sadece Istedim

İşte tam da şuan tehlikeyi damarlarıma kadar hissetiğim an,
Kalbimi en çok kırana bir şiir yazmak istedim...
İçimden geçen hayatın, ta içinden geçmek istedim
   Dünya kaç bucak bilmek istedim bir keresinde
       Niyetimi bozmak istedim,yalan değil....

Bir yandan yazarken,
Diğer yandan kendimden silinmek istedim...

Bazen susmak ağız dolusu,
   Bazen de baba olmak istedim doğmamış çocuğumuza...
        Hıçkırarak ağladıgım gecelerde, gözlerimden akan binlerce yaş damlası gibi,
             Akıp git istedim bedenimden..

Hayatıma dokunan o küçük tırnaklı ellerin kırılsın istedim!
   Ağzından aşka dair çıkan ne kadar yalan varsa silip atmak istedim zihnimden,

Sensizliği dibine kadar yaşarken bile ben,
   Bilmek istedim kimlere "SEN "oldun,,
       Sonra cevabın" KİMSE "olsun istedim ...

Zehrin damarlarımda dolaşırken, adın telaffuz edilirken başka dillerde,
Bir gün,
   Bir saat,
       Bir dakika, bir saniye de olsa,
            Umrumda olma istedim....

Saçma sapan bir şarkıda içmeyi bilmediğim halde içip içip kapına gelmek istedim..
Dudaklarına dokunma ihtimali olan her dudağın sonsuza dek mühürlenmesini istedim..

O benim demek istedim sana;
   Sahip sahip bakan her yüze,
       Ama ben şu hayatta en çok;
            SENİ AFFETMEK İSTEDİM...

Bilirsin,
Ölmek; huyumdur...
Ki hastalığı "SEN "olanın
Ölümdür tek ilacı...

Şimdi duy yavaştan çalan şarkıyı,
   Acımasın için hiç...
       Ya da öl acıdan...Farketmez..


FULDEN BAŞER - 'Yüreğine Sağlık Arkadaşım'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder