07 Haziran 2011

Sahiller Sensiz - Nostalji

Sahiller sensiz 
Ve birazda bensiz 
Yürüyorum yalın ayak boşluğa 
Ve biraz tuzun kaldı dudaklarımda 
Bu bodrum şimdi sensiz çekilmez valla 
Gelmesem mi artık bir daha 
Dalgaların da sesi değişti 
Ya da esmiyor değirmende rüzgâr 
Her şey farklı yokluğunda 

Sahiller sensiz 
İnan bana bu çok sessiz 
Kahkahalar yok kumlarda 
Ve kimse fısıldamıyor aşkını kulağıma 
Barlarda müzik yok artık 
Sanki şehirde üzüldü bu hale 
Yas mı var nedir 
Ne bu hal? 
Bodrum sensiz, ben sessiz 

Sahiller sensiz 
İnan bana artık bensiz 
Küsmek ya da kaçmak mı çözüm 
Söylesene sen nerdesin bensiz 
Adım ne kaldı geride bilmiyorum ama 
Bodrum çok sessiz 
Çünkü artık herkes sensiz 
Balıklarda sıçramadı bugün 
Deniz bile hasret gözlerine 
Bu şehir çekilmez sensiz 

Sahiller sensiz 
Gitar çalmıyor kur yapan âşıklar 
Ya da ateş etrafında oturmuyor çocuklar 
Bu şehir tükendi seninle 
Tat vermiyor artık yediğim balıklar 
Kadehlerde de bulamıyorum seni 
Söylesene nerdesin yar 
Senden ayrılalı Bodrum sessiz 
Ve ben… 
Tabiî ki sensiz 
Özlemek de kar etmiyor 
Bodrum sensiz... 
Ben sessiz… 
Bodrum sessiz… 
Ben sensiz… 

Hakan Özden / 11.08.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder