07 Haziran 2011

Sana Değil - Nostalji

Bu şiirler sana değil 
Boşuna sevinme sevgili 
Kendi gönül bahçeme ithafen yazıldı her biri 
Vesile değil misin sanki şu fani ömüre 
Bu şiirler sana değil yani 
Yaptıklarınla övünme 
Gönül bahçemi kirletme 

Ayran gönül değil dediğim 
Bilmem anlar mısın bunu 
Ondan eleştirilemez cümlelerim! 
Yaşadıklarımı elbet inkâr etmem ama 
Bu şiirler sana değil 
Kendi güzel gönül bahçeme 
Ve sahte gülücüklerinle bunu sakın kirletme 

Kendi içimde bir çiçek yetiştirdim 
Hatta güzelde bir şarkı besteledim 
Dünyadan sıyrıldım 
Çok gezerek geliştim 
Senin aşkın bir vesile 
Ben yarattım sanma sevgili 
Ne suyumdun, ne notam 
Bunu iyi bilmelisin sevgili 

Bu şiirler sana değil 
Boşuna sevinme sevgili 
Yaşattıkların hep acı 
Cümlelere kanma sevgili 
İnsan olsan anlardın, yaralardı sevgili 
Mesamen yokken içimde 
Gönül bahçemi sorma sevgili 

Yetiştirdiğim çiçekler solmayacaklar 
Beden toprak olsa da bahçemde kalacaklar 
Yaşattığın bir damla aşka kanıp 
Tek aşkımdın sanma sevgili 
Aşk dediğin bir pınar 
Ve bahçemde akacak sevgili 
Bu şiirler sana değil 
Boşuna sevinme sevgili 

Hakan Özden / 23.08.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder