07 Haziran 2011

Şarap Ver - Nostalji

Biraz şarap ver… 
Rengi mühim değil! 
Bu gece dudaklarından içmek istiyorum 
Sevdalarıma değil 
Yorgunluğuma içesim var 
Yitirdiklerime değil 
Bu kadar hızlı geçen zamana isyanım var 
Biraz şarap ver… 
Rengi hiç mühim değil! 
Dudaklarından içmek istiyorum 
Seninle uyumak istiyorum bu gece 
Adını da sormadım daha 
Önemi yok ama 
Bu gece her şeyi seninle unutmak istiyorum 
Eski bir plak koy haydi 
En sevdiğim parçayı dinlemek istiyorum 
‘Şarkılar seni söyler dillerde name adın 
Aşk gibi, sevda gibi, 
Huysuz ve tatlı kadın’ 
Haydi, biraz şarap ver 
Hayır, kadehten değil 
Dudaklarından içmek istiyorum 
Bu gece seninle kendimi unutmak istiyorum 
Kim olduğunu bilmiyorum 
Gerçi, kendimi de artık tanımıyorum 
Önemi yok dedim ya 
Sadece sarhoş olmak istiyorum 
Yaklaş ve devam et 
Sadece unutmak istiyorum…! 

Hakan ÖZDEN / 10.08.2009 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder