07 Haziran 2011

Şizofren Bir Vakaa - Nostalji

Farkındayım! 
Savunmuyorum da sana ben doğruyum diye 
Bedbaht olmuş bu ömrü savunamıyorum giderken 
Dönüp yüzüne bakamıyorum bile 
Utanç duymuyorum ama her zaman ki gibi 
Çünkü ben utanmayı da unuttum 
Gülmedi işte yüzüme 
Ve vermedi hiçbir dileğimi bu hayat 
Kuru bir şımarıklıkla yaşadım her şeyi 
Ve yalandan bir zaman tükettim belki 
Peki bu muydu kabahat 

Ben miydim yalan söyleyen 
Etrafımda ki rol müydü biçilen 
Yalanı ben mi yarattım 
Ya da hayat mı yalandı en kötüsünden 
Öleceğini bilerek yaşarken insanoğlu 
Gülücükler mi doğruydu sence 
Ben seni kandırmadım ama 
Hayattı bizi yanıltmaya götüren 

Farkındayım! 
Savunmuyorum da sana ben doğruyum diye 
Belki en büyük yanlışındım hayatına giren 
Hiçbir hikâyede başkahramanda olamadım ben 
Kısacası beyaz atlı prensin değilim 
Hatta iyi kalpli bir avcı olmayı bile beceremedim ki ben 
Açılır içimde bambaşka bir pencere 
Her an aynı ben bile olamam ki ben 
İster dengesiz de, istersen deli 
Utanç duymuyorum sana ettiklerimden 
Belki koca bir yalanım ama 
Hayat değil mi beni bu noktaya getiren 

İsyan etme diyen sensen şimdi 
İsyan etme hayata sende sevgili 
Oyuncaklarımla oynamaya başladığımdan beri 
Yalın ayak gezmesem de, 
Gezer gibi yaptığımdan beri 
Ben hiçbir zaman ben olamadım sevgili 
Ya da ben hep bendim de 
Bir kalıba koymak istediniz sizler beni 
Ondandır belki yalanım dolanım 
Hiçbir zaman, bir kişi olmadım ki 

Farkındayım! 
Savunmuyorum da sana ben doğruyum diye 
Hatta o yüzden sessiz ağlıyorum doğduğumdan beri 
Doğruyum diye gezerken 
Şerefsizlikte yapmıyorum belki 
Haklısın kocaman bir yalanım ben 
Çünkü insan olduğumun farkındayım ben 
Seni kandırdım sanma sevgili 
Kendi halinde bir deliyim ben 
Belki o yüzden hep akıllı sandınız beni 
El bebek gül bebek büyüttünüz 
Belki büyük bir aşkla sevdiniz beni 
Oysa şizofren bir vakaydı benimkisi 
Anlamadınız madem benden de içerisini 
Ben giderken sadece dua edin sevgili 


Hakan Özden / 20.08.2009 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder