07 Haziran 2011

Şizofren Şarkılar

   Bir gece işte yine….  Uykusuzlukların bağrından kopuşum olsun istiyorum ama ne fayda ki; huzursuzluklar, mutsuzluklar, sevgisizlikler bir koro oluşturup kulaklarımı uğuldatma da ısrarlılar…

   Bir gece yine.. Örtmekte üstümü.. Tutunmaktayım kendime…. Derman kalmasada bileklerimde, bağırsamda ben içimdeki diğer ben'e ; yalansın sen yalannn!!! diye . Hiç susmadan ve avazı çıktığınca....

   Ve dermanı kesilmekte kollarımın …. Bi şarkı mırıldanmaya başlamakta dudaklarım… Kulaklarımda çınlayan ney nağmesinin inceden başlıyan sızılı şarkısına eşlik etmekteyim yine…

__Ben gidersem …ruhum sen kal dünyada …. Sırlarımı sakın aşikar etme..Zar olsamda ,kaybolsamda bir sevdada.. İstemem benim gibi acı çekme…. __

__Her derdime ortak bir tek sen oldun benim gibi sende sararıp soldun …günler boyu kalbime sırdaş sen oldun … istemem benim gibi acı çekme…acı çekme…
Görmesen de sana yakın bir yerdeyim.. aynı sevda, aynı dudak ,aynı tendeyim kadehinde sigaranda gecendeyim … istemem benim gibi acı çekme..__ 

   Ve sustum sonra… Öyle olması gerektiğinden… Ve hatırladığım şeylerin gerçekliğinin birden bütün aydınlığıyla gözlerimi kamaştırması deli bi suskunluğa itti beni yine susuşlarım tütsülü bi ölüm aromasında..

   Ölüm kokan.. Acı kokan… Ve ne yaman bi çelişkilidir ki umut kokan bi yarın bekliyo beni yine dalarken bi şarkının nağmesine.. Sigaramın dumanı yetmiyo daldığım hayalden ayıktırmaya beni..

   Ve işte yine o ses sarhoş bi ezginin mırıltılarını fısıldıyo kulağıma…

Yordun beni dünya soldurdun… Koşturdun beni dünya..
    Dört rüzgarı kaderin peşimsıra, paraf ettin beni yabancı…  Yalancı…
         Dönüp durdun nafile sebil ettin gönlümü 
              Dönüp durdun nafile … Bir o yana bir bu yana … Yana yana…

   Ve uyku alıyor bedenimin sarsılmışlığını ... Sonra sanki şevkatli bi sevgili gibi çağırıyor yanına.. Yine dipsiz bir dehlizden kurtarmak o sevgiliye kalıyor ve bütün terkedilmişliğimle… Kırılmışlığımla... Ben... Ona gidiyorum …

Hakan ÖZDEN - 19.05.2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder