10 Haziran 2011

Susma - Nostalji

Bu defa konuş 
   Ve yalvarırım susma bu defa 
Belki acıdır kelimelerin 
   Ve yaralar her yerimi büyük sözlerin 
       Ama bu defa konuş 
           Ve yalvarırım susma bu defa !


Sanma ki yaralayacak cümlelerin beni 
   Susmandır hançerleyen 
       Ve yalanlarındır zehir eden içtiğim suyu 
Konuş artık bu aşk hakkında 
Kendin ile kaldığında bari konuş 
Sevmemişti diyebiliyorsan benim için 
Cesettir, yaşıyor sandığın beden senin için 
Bir kelam et ikimiz hakkında...
 

Hani sadece unutamadım diye itiraf et !
Ve sevmemiştim diye kandırma kendini 


Benden sonra her gördüğünü aşk sanma 
   Ve ben sana âşık değildim diye kendini kandırma 
Bu defa konuş 
   İstersen son defa olsun 
       Ve yalvarırım susma bu defa 


Bu aşk çok kalite bir aşktı anlamadığın 
   Ve yalan değildi bana olan dokunuşların 
       Bedenin her köşesini arşınlamışken ellerin 
            Yalan değildi aşktan dönen başın bu anlarda!


Bu defa konuş 
   Ve yalvarırım susma bu defa 
      Bırak yaralanmış olsun yüreğim 
           Ve benim kuramadığım cümleleri kurmuş olsun dillerin 
Ama söyleme yalan şu küçük dünyada 
Sevdim dediğin adamdan fayda gelmez sana 
Benden de gelmemişti hatta fayda sana 
   Hem ben sonsuz bir aşkla 
      Şuursuzca severken seni zamanın her anında 
           Sanıyor musun ki benden daha çok seven biri çıkar karşına 


Şimdi ne olur konuş bir defa 
   Kendi kendine kaldığında bari 
      Dürüst ol şu fani, küçük dünyada 
İstersen çeker giderim ama 
   Bu defa konuş 
      Ve yalvarırım susma bu defa 


Aşk dediğin imkânsız duyguyu
   Sende tatmıştım de bir defa 

Hakan ÖZDEN / 07.11.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder