10 Haziran 2011

Ver Yarimi Karadeniz - Nostalji

Ver yârimi Karadeniz 
O hırçın sularından 
Dönmez bilirim geri 
Takalarında dönmedi gayri 
Gücüm kalmadı hasrete 
Gittiği yoldan çevir yarimi 

Hırçın sularında boğuldum ben 
Bir laz kızı için canım verdim ben 
Bir yalanım ile onu boğdum ben 
Sevmez tekrar geri 
Yüzüme yüzüme vurma artık 
Ver onu bana Karadeniz 

Senin yollarında aşk çürütüp 
Engelleri dahi aşmıştım ben 
Dalgalarına direndim de 
Rüzgârınla boğuldum ben 
Haydi, artık inat etme 
Onu bana geri getir Karadeniz 

Yeşiline âşıktım gönülden 
Bir gülüşe yollara düştüm ben 
Bir hatam ile gelemez oldum 
Gül yârimi göremez oldum 
Ayak bastım gidemez oldum 
Göster onu Karadeniz 

Gülen yüzüm çabuk soldu 
Bir hatamla ömür zehir oldu 
Düzeltmeye gücüm yetmedi 
Dalgalar alıp sürükledi 
Meğer ne kadar çok sevmişim 
Anlat ona Karadeniz 

O gitti gideli hayat tat vermez oldu 
Acım günden güne büyüyüp 
Dalgalarınla yutar oldu 
Vicdanım içimde kocaman bir yük oldu 
O beni çok sevmişti 
Hatırlat ona Karadeniz 


Durma durgun, bakma öyle

Ver yârimi Karadeniz 

Hakan ÖZDEN / 21.08.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder