04 Temmuz 2011

Serefsizdir Gözlerin

Gözlerin Düşer Aklıma
       Bir Gece Vaktidir Hayali Gelen
              Gece Gelir, Karanlık Bakar Gözlerin
                      Beni Benden Alan O Şerefsiz Renkleri

Ansızın Gözlerin Düşer Aklıma
       Çoktan Gitmiştir Oysa Bir Gece Vakti
              Senin O Güzel Bakan Gözlerin
                     Şimdi Kime Bakar O Şerefsiz Halleri

Bu Gece Gözlerin Düşer Aklıma
       Her Gece Bakarlarmış Yalanca Bana
              Bir Kuş Misali Uçup Giden Renkleri
                     Şerefsizce Kanat Çırptı Bak Boşluğa

Küfredilesi Gözlerin Düştü Aklıma
       Gece Gibi Bakan O Hain Gözlerin
              Ağlardı Renklerin Ben Olmayınca
                     Gözbebeklerinmiş Şerefsiz Neler Olmuş Onlara

Gündüzümün Işığında Gözlerin Geldi Aklıma
       Gündüzümü Gece Yapan O Tuhaf Renklerin
              Beni Ne Kadar Benden Almışsa
                     Şimdi Siktir Olup Gitmiş Bir Şerefsiz Uğruna

Beni Kahreden Gözlerin Geldi Aklıma
       Alnımın Ortasından Vuran Kurşun Gözlerin
              Onca Zaman Kandırmış Ya Renkleri
                     Toprağım Olan O Şerefsiz Gözlerin

Hakan ÖZDEN – 04.07.2011 (02.45 A.M)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder