04 Temmuz 2011

Simdi Bana Anlat Deseler

Şimdi bana anlat deseler
      Anlatamam boğazıma dizilir cümleler
                 Ve gözlerim boşluğa bakar uzun uzun
Çok geç kalmış bir soru belki bu

Şimdi bana anlat deseler
      Düşerim, doğrulamam
               Yüreğimi kanatırlar anlamadan
Çok gecikmiş bir soru aşka dair ömrümde

Şimdi bana anlat deseler
      Şaşırır kalırım kim bilir
               Kim bilir kaybolan kaç cümlem olmuş benim
Ve unutmuşum adını, bu çok zamansız bir soru

Şimdi bana anlat deseler
      Tuhaf bir çığlık atar bedenim
              Göz yaşlarım sel olur, unuttuğumu bilirim
Gecikmiş bir sorudur bu, anlatsana deseler

Şimdi bana anlat deseler
      Yüreğim burkulur bilirim
              Hiçbir acı döndürmez seni
Ve her soru zamansızdır bilirim

Şimdi bana anlat deseler
      İntiharım olur ismin yakamda
              Anlatamam biterim
Geç kalmışlar sormaya

Hakan ÖZDEN – 04.07.2011

3 yorum:

  1. kim sana neyi anlat der bilmiyorum,
    bunu dediklerinde senin yüreğin neden burkulur onu da bilmiyorum.
    hangi isim senin intiharın olup da,öldürür seni bunu da bilmioyurum..
    seninle ilgili bildiğim tek doğrun şu sözün:
    "GEÇ KALMIŞLAR SORMAYA"
    çok geç kalındı sormaya..
    ben mi?
    merak etme kendimde tek birşey dışında hiçbirşey bilmiyorum artık:
    "BENDEN ALDIĞIN SENİ VURACAK"
    bu bildiğim bana yeter ve elbet o gün gelecek,
    görecek ve anlayacaksın çünkü sana da yetecek.
    yine geç kalmış olacaksın sormaya...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Her Kimsen;
    Hayatta seviineceği şeyler vardır insanın! Mesela kimseden zorla almadıkları. Ben kimseden zorla hiç bir şey almadığım için, her neyi aldığımı düşünüyorsan aslında kendin vermişsindir! Kendi verdiğinde seni vurmuş bile baksana! Teşekkürler ederim ama uğraşıp gzl bir hesap açmışsın. :) Birazda doldur içini! Kendi içinde dolar belki!
    Hangi isim neye mal olur, kim bana neyi sorar, yüreğim neden burkulur zaten bunları anlayacak kdr insan olabilsen snnle beraber olurduk sanırım.. Bana beni soracak dostlarım sorar bu nedenleri de biliyorum ya da dostlarıda geçtim içimde yaşayan çocuk sorar. Sende böyle birilerinmi acizce takip et olur mu? mSonuç zaten girişte saklıdır! Girişe bakınca da, henüz kim olduğun bile belli değil çünkü sen korkaksın. Ben buraya KENDİ KİMLİĞİMle ve kimseyi inci-t meden yazılarıma devam ediyorum! Bu kadar rahatsız ediyorsa bakmazsın! Bakarsan da benim için iyi olur sayfa poüleritesi yükseliyor. Yine de bu muhteşem yorumun için teşekkür ederim. İnsan kendini vurur. Ben vurup doğrulanlardanım... Sende bence yaralarını sarmaya başlasan iyi edersin çünkü çok acıdım şu yaptıklarına bayan gizemli! Sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. sevgi dileklerin için çok sağol..
    ben aldığın dedım sana verdiğim değil..
    somut birşeyden söz ettim yani ama neyse...
    sende haklısın bilmiyorsun bıraktıgın tahribatı..
    söyleyemediklerimi sen anla istedim,hata ettim..
    bir gün konuşmaya ihtiyacın olurda aklına düşersem bana ulaşamadığında anlarsın benim insanlığımı,anlayabileceklerimi ve sana katabileceklerimi..
    ama neyse,
    her neyse..
    çok sağlam bir yer ettin hayatımda,sebebini bilmesende..
    sende sevgiyle kal..
    en çok "huzur"la kal..
    hoşçakal...

    YanıtlaSil