01 Ağustos 2011

Bir Fincan Kahveden Sonra

Beni sevmediğini söyledin bana,
     Bir fincan kahveden sonra...

Şimdi ben, yalnızca uzaklara bakmak zorundayım
Aramızdaki milyarlarca kilometrenin ötesine.
Gezegenler parçalanıp toza dönüşüyor
Ve tek yapabileceğim herşeyin yerle bir olmasına, 

    Solup gitmesine izin vermek...

Bomboş sokakta yürürken
    Tek umudum seninle karşılaşabilmek
           Yola park ettiğin arabanı görüyorum
                  Pencerende ışık var,
Eminim şu an evindesin...
Ama uğrayamam,geçip gitmek zorundayım.
    Ve tabii ki kesinlikle arkadaş falan kalamayız
           Ben hala sana bu kadar tutkunken

Sanırım her zaman bu sonucu biliyordum
    Bizim hikayemiz böyle bitecekti.   

Senin içtiğin marka sigaralardan kullanıyorum,
    Ve beni araman için tanrıya dua ediyorum.
          Bütün gün tek yaptığım yatağımda uzanıp boş duvarları seyretmek;
                  Geceleri barlarda sürtüp, hiç doğmamış olmayı diliyorum
                           Ve kendimi, beni eve getirecek herhangi birine veriyorum.

Bende birkaç parça kıyafetini bırakmışsın
               -Midemde birşeyler çalkalanıyor-

Onları yerden kaldırıp kucağıma aldığımda
    Arkadaşlarım benim için endişeleniyor
         Eskisinden çok daha fazla sıska görünüyorum
               Ve uzun süredir kimsenin telefonuna cevap vermiyorum.

Ve tabii ki kesinlikle arkadaş falan kalamayız
    Ben hala sana bu kadar tutkunken

Nerede hata yaptığımı sormak isterdim
    Ama aslında ağzımı açıp tek kelime edemiyorum.

Bir fincan kahve yetti
    Beni sevmediğini kanıtlayabilmen için...


Garbage - Cup Of Coffee Klibi Türkçe Çevirisidir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder