12 Ağustos 2011

Durana, Yürüyene Selam Olsun

Ve ben her aşık oldukça,
Bir Şeytan Beko çıktı karşıma..
    Köylere aşık oldum...
         Ve geceleri onların uzak ışıklarına.
Işıklarıyla birlikte yaktılar köylerimi..
     Ağaçlarımı yaktılar...
         Deli deli akan nehirlere aşık oldum..
                 Barajlarla kelepçe vurdular.
Klam u stran dedim...
Ruhlarını alıp bedenini sattılar.
     Dağlara aşık oldum, kurşun...a dizdiler dağlarımı.
             Ben halkıma aşık oldum, Hak'tandı aşkım.
‘Enel Halk’ dedim. Boynuma kendim taktım ilmeği Seyyid gibi.
     Çarmıhlara gerildi bedenim İsa gibi,
Hallaç gibi, kalelerden ateşlere attılar beni İbrahim gibi.
     Ateş, su olmadı,
              Ben kül oldum yine.
Bir tas Dicle'den, bir tas Fırat'tan su serptiler küllerime…
Ben aşkın kendisi oldum.
Dediler ki bu aşk,dostluğun,kardeşliğin,barışın ve sevginin yoludur...
      Ve çok uzundur...
Dedim ki o zaman..
      ”Durana yürüyene bin selam olsun.”
             Ve ben o yolda ki her yolcuya aşık oldum.
Hem de bir değil bin canla arkadaşım
...Ya SEN?

Not: Eser Sahibinin Adını Bulamadım. İnternetten Alıntıdır. Saygılarımla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder