20 Ağustos 2011

Hayalim; Benimle Gelir Misin?


Ben böyle yorgun
   Ben böyle uykusuz
      Ben böyle acılar içinde...
Yaşarken ben bir başıma benliğimle
Sen çıkıverdin karşıma!
Sen çıkıverdin ve bir hayal oldun gözlerimde
Hatta;
   Belki hiç olmayacaksın benimle
      Belki bensiz nefes alamazsın günün birinde
Bilmiyorum…
Ben vurulmuşum yine kendi hayalimde

Deli Dumruldu adım
   Bilinirdi şehrinde!
Ben böyle huysuz
   Ben böyle öfkeli
       Ben böyle olmazdım kan revan içinde!
Bitap düşmüş yüreğim senin ‘Aşk’ dediğin hislerde
Şimdi,
   Sen çıkıverdin 
       Ve Dumrul terk etti beni...
Belkiler ile dolu hikayemiz 
Çok yeni başladı 'belki…'!

Kim bilir kaç sevdadan 
Senin de yorgun düştü yüreğin,
   Belki sevda bile görmedi el değmemiş tenin
Ama bir hayat ki benim ki, 
   Dinlemeye doyamazsın
       O güzel gözlerinde bende anlam bulamazsın

Alev alev yandı yürek senin o kor bakışınla
  Ben böyle aşık olmazdım, öyle kuru bir bakışına
     Ben böyle kanmazdım, o güzel saçlarına
        Ben hiç inanmazdım, o ‘Aşk’ denilen yalana

Şimdi sen çıktın karşıma
  Benimle gelir misin yar?...
      Maceralarım çoktan bitti!
           Benimle yaşar mısın yar?

Hakan Özden / 20.08.2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder