10 Ağustos 2011

Nereye Baksam Ben Yok

Hangi dala baksam yeşil değil
     Hangi ağaca baksam kurumuş
Her hangi biri olmuşum bedbaht
     Her hangi bir adamsam ben
               Ben de mi kabahat

Bende elbet kabahat
    Şu fakir bakan yürekte
Bu yürek benimse ne edeyim
    Hangi gönle baksam benim değil
               Benim olan gönüller umurumda değil

Yalnızlığı sever yürek , ben ne bileyim
     Ben kendimi bilip de söyle ne edeyim
Hangi yuvaya baksam içinde kuş yok
     Hangi kuş olsam bir yuvam dahi yok
              Umurumda mı yuvalar bir soranım bile yok

Alışmışım bir gelip bir gitmeye
    Çaresi yok yalnızım doğduğum bu yerde
Hangi yöne baksam bir deniz
     Hangi denize baksam bir bulut
            Hayalde kalmış gençlik
                        Böyle geçmişse ömür ne edeyim…

HAKAN ÖZDEN / 09.08.2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder