20 Eylül 2011

Ben Sadece Seni Istedim

Ben sadece seni istedim oysa
Bütün yanlışlarımın tek doğrusu
Yanlışlarımı unutturan kadın
Ben sadece seni istedim aslında

                   Aklanamam sanmıştım kendi hayat yolumda
                   Yakama yapışmıştı bahsettiğim yüzlerce hata
                   Kirli bir geçmişin, sen gerçek doğrusu
                   Ben sadece seni istedim aslında

Yalnız bir cennet bahçem vardı benim
İçinde ben ve biraz hikâyem
Cennetimde yaşadığım cehennemden sonra
Ben sadece seni istedim aslında

                    Anlamaz gözlerle bakma sakın bana
                    Anladığın bir biz var senin söylediğin
                    Şimdi bahsettiğin o güzel yerdeyim
                    Ben her anımda seni istedim aslında

Hakan ÖZDEN – 20.09.2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder