24 Eylül 2011

Görüşmek Uzere Sevdiğim

Ben sana hakkımı helal etmedim
Hakkım helal değil o yalan gözlerine
Görüşmek üzere sevdiğim...
Dünya da değil belki!
Ama görüşmek üzere sevdiğim
Tanrının bize ayırdığı bir yer, vardır illaki

      Ben sana hakkımı helal etmedim ki
      Bir helallik dahi almadan gittin!
      Görüşmek üzere sevdiğim...
      Bunun da hesabı alınır belki
      Ben 'dünyada' senden vazgeçtim!
      Ama bu vazgeçtim demek değildir ki

Hem, ben sana hakkımı helal etmedim ki
Gidişinle biten bir hayatı nasıl helal edeyim ki?
Hesap günü geldiğinde gözlerime bakacaksın
Ve başını öne eğip sen utanacaksın!
Bir hesabımız kalmadı sanma sevdiğim
Gülümseyerek bekliyorum seni

      Ben sana hakkımı helal etmedim sevdiğim
      Alçaklığını unutup kendimden silemedim
      Görüşmek üzere sevdiğim...
      Senden önce gidip bekleyeceğim bir bankta seni
      Üşümeyeceğim mevsimlere rağmen
      Ve günü geldiğinde göz yaşlarını silmeyeceğim!

Ben sana hakkımı helal edemedim sevdiğim
Ettirmedin belki, sende biliyordun bunu
Seninle biz bir daha görüşeceğiz!
Görüşmek üzere sevdiğim...
Ben senden hiç ayrılamadım ki
Yine de sana, hakkımı helal etmeyeceğim…

Hakan ÖZDEN / 24.09.2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder