26 Eylül 2011

Hayat Simdi Emrediyor

     Şimdi hayat bana toparlanmamı emrediyor… Sana ve senin gibi olan her şeye, herkese rağmen. Ayaklarım basmalı toprağa ve başım doğrulmalı semaya… Ben inebildiğim kadar indim yerin dibine senden sonra. Kendimden binlerce acı, tatlı hatıra bıraka bıraka. Ve şimdi hayat bana kendime gelmemi emrediyor. Sana rağmen …

      Yaşadığın hayatın hiçbir anı umurumda değil. Umurumdasın sanma artık. Gözlerin, tenin, kokun… Sen… Umurumda değilsin artık. Hiçbir dokunuşun hatıramda değil ve sen zaten hatıramda kalmayı hiç hak etmeyensin. Gözyaşın, acıların ya da neler yaşamış olabileceğinin ihtimalleri beynimde değil artık. Ve acımıyor tenim ya da ruhum adın geçince bir yerlerde. Senin ne yaptığın umurumda değil. Sevin.. Umurumda değilsin tam da olmak istediğin gibi. Sen zaten sadece olmak istediğin oldun hiç kimseyi umursamadan. Şimdi anlatsam sana yokluğunda ne kadar çökebileceğimi, anlar mısın ki? Anlama.. Çünkü hayat bana toparlanmamı emrediyor. Senin anlayıp, anlamadıkların umurumda değil.

       İlk defa aşklarımın birinde en dibe basıyor ayaklarım. Biliyor musun sen? Sende alçaldığım kadar alçalmadım ben! Susmadım hiçbir şeye sana sustuğum kadar. Şimdi yokluğunda yerin tam dibine basıyor ayaklarım… Kendimi yukarı itmemi emrediyor hayat! Hem de en güçlü şekilde çıkacağımı fısıldıyor kulağıma… Sahi, sen gidince daha da güçlendim ben… Sende kaybetmiştim bütün umutlarımı oysa. Sana bakmak bir cehenneme, kasvete bakmaktı bunu iyi bil. Seni cennetimde ağırlamak istemiştim oysa. Şimdi cayır cayır yanarken sen, çektiğin acılar umurumda değil. Sen iyi değilsin çünkü. Sen bir insanın olamayacağı kadar kalpsiz, sen bir insanın olamayacağı kadar yüreksiz bir kadınsın. Ben seni çok anladım ama artık zaman anlamak zamanı değil. Çünkü sen beni, hiç anlamadın ki…

       Parayla, pulla satın alınacak bir can senin ki… Cehennemini bu nedenle yaşamıyor musun ki? Ucuz mallar devrim kapanmış demek ki! Çünkü hayat bana artık toparlanmamı, silkelenmemi emretti senin gibilerden. Dibe basmak varmış kaderde seni sevdiğim için. Ama seni sevmek bile umurumda değil artık. Ben kendini satan bir kadının hiç olmadım ki! Söylesene… Senin olabilmemin bir yolu var mıydı ki?

Hakan ÖZDEN - 26.09.2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder