22 Eylül 2011

Içimde Bir Deniz

İçimde bir deniz var okyanus tanımaz dalgaları
İçimde bir deniz sadece bana çarşaf
Sadece benim kayıklarım yüzen
Ve balıkçı teknelerim dolu balıkla
Dalgaları beni vurmaz
Fırtınalarında yüzerim benim ezberimde hepsi
Hiçbir taka duramaz asiliğinde
Batan batana kayıkları yolcuların
İçimde bir deniz var sadece bana ait
Yalnızlığımla süslü…
Ve kıyısında bir iki ölçü rakıma meze görüntüsü
Hiç kimse anlamaz ve bulamaz belki
İçimde bir deniz var okyanuslara baş kaldıran
Sadece ben yüzerim üzerinde
Sanki bana çarşaf görüntüsü
Çok kulaç atan gördüm hepsine mezar
İçimde bir deniz var manzarası bana yüklü
Suları durmaz bilirim içimde bir yerde gizli
Bereketi boldur aç bırakmaz beni yüz üstü
İçimde bir deniz var dibi delik
Bir delik ki dibinde bin ceset
Hiçbir aşk çıkamaz çukurundan
Yalnızlığımdır deniz…
İçimde bir deniz var her yanı masmavi
Başka mavi tanımaz kudurur deniz
İçimde bir deniz var yalnızlığımla yüklü
Dalgaları bana çarşaf
Barındırmaz başka yüzü

Hakan Özden / 22.09.2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder