02 Eylül 2011

Seninle Yaşlanmak Dediğin

Oysa ben düşünmüştüm ki,
    Sen düşünürken gençliğimizi,
         Yaşlanınca bile bakabilmekti hayalim sana
Bugünlere gücüm yeterdi
    Gözlerin olsaydı eğer yanımda!
Ve ben yaşlanmak isterdim seninle…
    Belki benden önce hastalanırdın
         Senin için senden önce ölmeyi göze alırdım
Bir çift güzel bakış benimle olsaydı eğer
Hasta, sağlam fark etmez bakardım aşkımıza…!

Çaresiz kalmakmış hayalimin bedeli
Ve ben her gözyaşımda,
    İnkâr edemem kurduğum hiçbir hayali
Yasaksın bana çare yok
Ve ben aptal aşık;
    Yaşlandığımızda olmak isterdim yanında
Ve biliyorum bugün bana inanmayan sen
    Hani ne yapacağı belli olmayan deli çocuk, ben
         Öyle bir dururdum ki şu hayat rüzgârında
                Seninle yaşlanırdım sevdiğim
                          Ellerine,
                                  Başka elin dokunmasına izin vermeden!

Şimdi bir masal anlattıklarım sana
    Galibi de sebebi de sen
Hani sanma ki ben olmam artık yanında
    Beceremedim seninkinden başka hiçbir bakışla!
Ben sensiz yaşlanırım hani hayalinle
    Ama yine tuttu vicdanım sevgilim…
         Ya sen…
Ya sen yaşlanabilir misin?
    Ya da benim baktığım gibi bakarlar mı sana?
         Anlarlar mı seni gözlerin her mutsuz baktığında?
Düşünmeme sözüm vardı sana…!
Ama ben hiçbir anda seninle bugünümüzü düşünmedim ki!
    Benimle yaşlanmak, yaşlanmak değildi sevdiğim
Şimdi sen…
    Benim kadar güzel yaşlanabilecek misin seninle?

Hakan ÖZDEN / 01.09.2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder