29 Ekim 2011

''Iyi Ol''ma Sırası Sende Simdi

İyi ol demiştin bana
Olamam demiştim hani ben sana
Olamam demiştim sen yokken iyi
Sonra anlatabildiklerim geldi aklıma
Seni sana anlatmaya çalışmalarım
Ve beni sana aktarışlarım uzaktan uzağa
Sevgimi verdim ben sana…
Verdiğim bir sevgi değildi tek başına
Ben, kendimi parça parça verdim avuçlarına!
Ve anlarsın sandım yabancı
Anlamadın…
Giderken iyi ol dedin işte bana
Anlamadın yabancı…
Oysa bir oyun değildi yaşadığımız
Sensizliği yaşayan bir adama iyi ol demek
Bir oyunda bile sarf edilmezdi oysa
Aşk acısı iyi etmezdi adamı
Ve ben aşıktım sana!
Kabul edemediğin hani…
Hani sadece sevişirken
Aşkım dediğin adamdım ya ben!
Sonra akşam olup yollar ayrılınca
Sadece sıradan bir adam olan ben…
Ama sana dokununca kocam diye sevdiğin…
İşte garip bir histi senin ki…
Sen beni ne istediğini bilmeden sevdin
Belki sadece kendin için sevmeyi denedin
Ve ne gelişini bildin bana
Ne giderken gidişini
Senin bu gönül oyunun yok mu?
Bilemediğin sevginle beni perişan ettin!
Yabancı…!
Sen bana giderken hani iyi ol dedin…
İyi olurum sandın değil mi?
Diyelim ki ben iyi değilim!
Gelip saçlarımı okşayacak mısın?
Diyelim ki bir kurşun yedim!
Gelip yaramı saracak mısın?
Farzet günden güne eridim!
Bir çorba yapmaya dağları aşacak mısın?
İyi ol dedin ama…
Olmasam, sana ne fark eder yabancı?
Elim kolum bağlı diyeceksin
Bir şey var işte..
Bırakamam diyeceksin
Gözyaşımı silerek ağlayıp döneceksin
Ve giderken yine
Bana iyi ol mu diyeceksin?
Bak, bir zamanların ezber yüzü
Şimdi gönlüme, günüme yabancı
Bizden ne istedin sormadım ama
Benden istediğin bir şey varsa dokun bana
Dokun sözlerinle yüreğime
Ve o çok sevdiğim ellerinle tenime dokun
Anlat derdini bana, ne istersin sen?
Şöyle birkaç gününü versen kendine
Ve sorsan ne yaptığını böyle zalimce bize
Bir yol olur belki vicdanına gözlerim
Hatırına geliyorsam eğer kendinleyken…!

Yabancı…!
İyi ol demiştin bana!
Ve sensiz iyi olmanın
Ne demek olduğunu sormuştum sana!
Sahi bensiz iyi misin oralarda?
Hani durmak istemediğin o çatılar altında
İyi misin yabancı?
Sahi kötü olsan, ben gelebilir miyim sana?
Gelemem…
O nedenle iyi ol yabancı…
Şimdi iyi olma zamanın seninde 
Çünkü…!
Sana bahsedemediğim bir hastalığım var
Bu hastalık sana olan sevdamdan bile ağar!
Ben giderken o kadar güzel kal ki,
Tutunma sebebin olan her şeye
Hatta gözlerim kayarken gözlerinden
Depremler olup sarsılsa da bedenin
Tutun sıkı sıkı onlara yabancı!
Şimdi gitmek vaktidir uzaklara
Ve dönmemek üzere bir daha sana
Kaçak oyunlar oynamamacasına
Saatlik değil, sonsuz bir gidişten bahsediyorum…
Ben muhtemel inancımla, iyiliğe gidiyorum!
Güzellikler sana kalsın kanamadığım
Ve kanamadan uğrunda yalnızlığı yaşadığım
Ben gözlerine bakarken o çok sevdiğin gözlerimle
Gözlerinden gözlerimi soluklaştırarak çekiyorum işte
Bıraktığım yerde iyi ol yabancı!
İyi olma vakti sendedir artık…
Bensiz bir dünya da iyi olmak zor ise
Gücünü benden al yine!
Çünkü ebedi bir ruh var seni bekleyen
Hani sen beklemesen de şimdiye kadar
Bilinen en büyük aşk ile seni bekleyen!
Zordur iyi olmak,
Anladığında yazdıklarımı vakti gelince
Sen şu gönül hatırına iyi ol yabancı…

Hakan ÖZDEN / 27.10.2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder