01 Kasım 2011

Sakın Unutma Beni

Gözlerimi unutma
     Ellerimi de hatırla 
          Ve saçlarımı
               Sonra sesimi unutma…
En iyisi sen beni unutma işte!
     Dokunuşlarımı unutma
          Sonra nefesimi unutma
                Ve sıcaklığını dudaklarımın
Bize dair ne varsa yaşadığımız
     Unutma işte!
Sonra beni emanet et tanrıya
     Benim seni emanet ettiğim gibi
Aklın bende kalmasın demeyeceğim
Yine de;
     Kalsın ve unutma beni!
          Ben de unutmayacağım biliyorsun
                Ya da unutturmayacaksın kendini
Özleyeceğiz biliyorum!
     Ama, ağlama hakkımız olmadan olacak hepsi
          Ve konuşma yasaklarında,
                Hatta göz göze gelme yasaklarında buluşacağız
Yine de beni unutma
     Bana dair ne kalmışsa içinde yaşanacak elbet hepsi
          Yalnızlığında yaşa beni
                Ve unutma sakın sevişmelerimizi
Acı çek beni düşündükçe
     Ve acılarından gelsin zevklerin
          Dünyaya inat çığlıklar at ikimiz için
Ama unutma beni
     Dokun bana
          Saçlarımı okşa yine
                Ve öp dudaklarımı bütün sıcaklığınla
                      Dünyaya inat kur hayalimi…
Ve sadece benim hayalimle seviş başkalarıyla
     Aklın bende kalmasın sakın
          Bende olacağım başkalarıyla…
Ama sen bunları düşünme!
     Unutulmayacağını bil ve unutma beni
          Adım kalsın dilinde…
                Suçlama bizim için hiç kimseyi
                      Ama sen sakın…Sakın… …


Unutmalısın işte beni!
    Unutulmamaya değecek olsam
         Gider miydin ki?
Ama...
    Unutulmayacağını bilerek gittin değil mi?

Hakan ÖZDEN – 01.11.2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder