03 Kasım 2011

Senin Şu Dertlerin

Senin şu dertlerin var ya…
     Baş edemediğin büyük dertlerin!
Hani sen daha iyi bilirsin ama
     Arada sırada satsan bana
           Satsan da sana bir şey olmasa!
Mutluluk dolu gözlerin sadece bana baksa
     Ben baş ederim sana dair her ne varsa
           Sadece bana gelsen arada sırada!
                Ah ne tatlı olur senin o büyük dertlerin…

Neler çekmiş şu yürek
     Dertlerine dayanır
Eğer sen istersen
     Ömrü ömrünü uzatır
Korkma, artık bir adım at bana
     Varsın tek yaşamaktansa
          Yaşlansın gençliğim senin derdin yolunda!
Baş ederim inan ömrüne dair ne varsa
     Sadece bana inansan yeter ömrün boyunca!
           Seninle ne güzel çekilir o güzel dertlerin…

Belki derdim de olur!
     Beni benden alan o ıslak gözlerin…

Hakan ÖZDEN / 03.11.2011 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder