08 Aralık 2011

Ben Yine Salağı Oynayacağım

Biliyorum, 
Ben yine salağı oynayacağım. 

Gidişin habersiz; 
Dönüşün de habersiz olacak. 
Göremeyeceğim her köşe başında artık 
Deprem gibi bakan; 
Bakışıyla felç eden gözlerini. 
Küçük kentlerin sevdaları acılı oluyordu; 
Her köşe başında görmek seni. 

Artık canımı yakmayacak minibüs durakları, 
Caddede yürürken, 
Minibüs beklerken, 
Umut veren gözlerinle - gülüşünle 
Göremeyeceğim seni. 

Biliyorum, 
Ben yine salağı oynayacağım. 
Sen giderken bakamayacağım ardından, 
Ne zaman gittiğini bilip de; 
Yollayamayacağım peşinden yaşlarımı. 
Sonra okuldan eve; evden garaja giden 
Ömrümün en sakat yolumu koşacağım. 

Biliyorum, 
Ben yine salağı oynayacağım. 
Sonra vokal yapacağım 
Bütün zeybek türkülerine. 
Siyah dediğim anda, 
Yeşil olan gözlerine ağlayacağım; 
Benden iki mercek büyük olan gözlerine. 

Biliyorum, ben şu an salağı oynuyorum.

OKAN BAYÜLGEN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder