02 Eylül 2011

Özledim Seni, Ya Sen?


Başın dönerdi senin,
     Gözlerin kararırdı beni her öptüğünde
Yelkovan – akrep yer değiştirirdi
     Gizliden buluştuğumuz o saatlerde
Gönül penceremden gelmeni beklerdim
Giderken de sen,
     Gelirken de bana,
          Hep aynı pencerede seni beklerdim
Kasvetli pencerem,
     Gönül pencerem olmuştu sayende!
Hatırlar mısın?
     Hatırlarsın…!
          Vücudun titrerdi senin, her gizli sevişmemizde
Sonra bir daha öperdin beni…!
     Hani, başın dönerdi senin!
          Gözlerin kararırdı gözlerime her baktığında
Yelkovan – akrep ilişkisiydi saatlerle sınırlı
     Bölmezdik kimsenin uykusunu
          Ve hiç uyumamıştık da seninle…
Biz zaten saatlik değil
Ömürlük uykuların insanıydık!
Olmadı…
     Olduramadık…
Şimdi çok özledim desem seni
     Bir kuru sevişmek mi anlarsın?
          Islak bir öpücük mü?
Oysa sen beni ne kadar çok anlarsın!
     Özledim seni…
          Anlayabileceğin her ihtimalde özledim seni
Diyorsan ki bana ‘özlemedim ben’…!
     Ufacıkta olsa,
          Öper misin beni?

Hakan ÖZDEN - 02.09.2011

1 yorum: