15 Haziran 2011

Üçüncü Şahsın Şiiri - Atilla Ilhan

Gözlerin gözlerime değince
        Felaketim olurdu, ağlardım
Beni sevmiyordun, bilirdim
        Bir sevdiğin vardı, duyardım
                    Çöp gibi bir oğlan, ipince
                                    Hayırsızın biriydi fikrimce
Ne vakit karşımda görsem
        Öldüreceğimden korkardım
                    Felaketim olurdu, ağlardım...

Ne vakit Maçka'dan geçsem
        Limanda hep gemiler olurdu
Ağaçlar kuş gibi gülerdi
        Sessizce bir cigara yakardın
                   Parmaklarımın ucunu yakardın
                                     Kirpiklerini eğerdin, bakardın
Üşürdüm, içim ürperirdi
        Felaketim olurdu, ağlardım...

Akşamlar bir roman gibi biterdi
        Jezabel kan içinde yatardı
                   Limandan bir gemi giderdi
                                    Sen kalkıp ona giderdin
                                                   Benzin mum gibi giderdin

                                                                Sabaha kadar kalırdın
Hayırsızın biriydi fikrimce
       Güldü mü cenazeye benzerdi
                    Hele seni kollarına aldı mı
                                    Felaketim olurdu, ağlardım...

ATTİLA İLHAN


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder