10 Haziran 2011

Yoruldum Baba - Nostalji

Bugünlerde yorgunum baba 
Ve yaş damlıyor gözlerimden akşamdan sabaha 
Kimse anlamıyor sözlerimden 
Ve bulutlar çöküyor güneş doğan sabahlara 
Seni sanırım geç anladım baba 
Anlatmışsın her şeyi susarken aslında 
Bir evlat nasıl sevilir bilemem ama 
Sabırmış hayatın özü güneş doğan yarınlarda 

          Bugünlerde çok yorgunum baba 
          Kendimi unuttum her karanlık bastığında 
          Sevdiğimi özledim yüz vermeyen bana 
          Ve bir kaşık mutluluğu bile çok gördüler bana 
          Dik duruşum senin sayende sakın kanma buna 
          Çöküp toprağa ağlayacağım biraz yüz versen bana 
          Bugünlerde ‘onu’ çök özledim baba 
          Tutup kollarından sen getirsen keşke bana 

Bugünlerde çok yorgunum baba 
Dost kazıkları yük oldu omuzlarımda 
Akşamlar bastırdı daha büyümeden şakaklarıma 
Ben bu dünyaya sadece çalışmaya mı geldim bilemem ama 
Bende çok sevdim ve yenildim baba 
Şimdi hangi iş, para geri verir onu bana 
Gözlerim kan topluyor bil baba 
Ve senin kadar sabırlı olamam bu hayat yolunda 

          Bugünlerde yorgunum inan baba 
          Çocuk yerine koyuyorlar yaşantımı hala 
          Yaşıtlarım evlenip çocuk yaptılar oysa 
          Ben mi geç ayıldım hayat mı tokatladı yoksa 
          Sadece şans mı yalnızlığım sen mi seçtin bunu adıma 
          Ben daha küçükken yağızdım, bunu bari sen anlasana 
          Adıma Hakan dememiş miydin oysa 
          Hakanlık zor işmiş beceremedim baba 

Ben büyüdüm ve yoruldum bile baba 
Şerefli, haysiyetli büyümeyi sen öğretmiştin bana 
Söylemeyi unuttuğun bir şey varmış ama 
Şeref ve haysiyetinle kaybedersin bu hayatta 
Ve dünya iyilerin mekânı hiç olmamış aslında 
Bende kaybettim gerçek sevginin yolunda 
Öteki âlemde mutlu olur muyum bilemem ama 
Bu dünya kötülerin, kabul et artık baba 

Hakan ÖZDEN / 11.11.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder