24 Ekim 2011

Bırak... Sevme Beni Artık

Ve sen;
Yeniden çıkıyorsun karşıma o hain gözlerinle
     Aklımdan sanki çıkmışsın da
            Karşıma çıkıyorsun benim öyle mi?
Sanki sen…
     Anlamış mıydın sana olan sevgimi?
             Şimdi bana sevmekten bahsediyorsun!

Bırak!
Sevme beni hain gözlü kadın
      Adımı anma boşu boşuna
            Ben gelemem senin yolunda
Haramdır yaşayacaklarımız
      Haram ettiklerini sakın unutma
Ve sen beni kaç defa anladın da
Şimdi bana sevdiğini söylüyorsun
      O hain gözlerini çek artık gözlerimden
             Sen sadece beni zevklerin için kullanıyorsun!

Dur diyemiyorum sana
      Ve duramıyorum da sonra
Benim tertemiz sevgimi
      Sen isteklerinle
            Sen arzularınla günaha sokuyorsun
Sen, benim en büyük aşkımken
       Cehennemde yanacağım günahlara
              Hiç utanmadan sebep oluyorsun...!
Ve hala anlamıyorsun be kadın
      Sen benim ömrümden öylece çalıp duruyorsun
Benim sevgimi,
Benim o gerçek bakan gözlerimi
      Varlığınla yok edip
             Vicdansızca elimden alıyorsun…

Etme yar;
Bu aşk beni talan etti
      Gelme yar karşıma…
             Bu aşk beni benden etti
                       Sevildiğini anlamıyorsun…!
Ve yarama sadece bir tuz basıp kaçıyorsun
       Ben sana aşk-ı diyar edelim diyorum
              Sen bize cehennemi hazırlıyorsun
Gel, sokma bizi günaha
      Seveceksen dön bana
            Sevmeyeceksen eğer
                    Zaten sevmediğin o iğrenç dünyanı yaşa!

Hakan ÖZDEN – 23.10.2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder