14 Haziran 2011

Bana Yakışan

Sövdüm ana avrat beni bırakıp gidişine
Bana yakışanı yaptım evet!
Küfürlerimi savurdum ardından
        Yüzüne haykırmadığım kadar
                   Boşalmadı yüreğim, nefretim büyük…

Allahtan belanı bul dedim
Dün gece sabaha kadar!
Dudaklarıma bu yakıştı evet
        Yüzüne okumadığım kadar bela okudum
                   Gözlerim bile dolmadı, isyanım büyük…

Saçıma düşen ak kadar ömrün olsun istedim
Ömrün olsun da çok çile çek diledim!
Aklımdan geçenlere bu yakıştı evet
        Yüzüne söylemediğim bunları da söyledim
                    Aynaya bile bakmadım, küskünlüğüm büyük…

Dualar ettim bunlar olmasın diye
Bana en çok bu yakıştı evet
Bir aşığa da bu yakışırdı!
        Sen mutlu yaşa istedim, ben susarım
                    Ölümü bile tadamadım, senden öteye korkum büyük…

Hakan ÖZDEN - 14.06.2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder