14 Haziran 2011

Çok Geç Anladım

Çok geç anladım
   Neleri isteyip
       Neleri istememem gerektiğini
Ne istersem becerdim de
Yüreğime yetmedi dünyamın hali

Her gün karşısından geçerken baktığım
   Sonra elimi yırtık cebime attığım
       Atıp da bir türlü bulamadığım
Bir çok hatıram oldu benim
Olmadığında da yetinemedim

Yetinemedim
   Yüzüme dokunan hiçbir ele
       Sandım ki ben olmazsam zaten yoklar
Daha çok çalıştığımda yok oldum
Ben yokken baktım, hala vardılar

Çok geç anladım
   Bir kuru sevginin
       Dilim dilim ekmek olduğunu
Karnı doyurmanın yolunun
Hırslardan geçmediğini anlatamadım nefsime

Yalnızlığın adını çok geç anladım
   Yalnız bırakılırken çok şeyim vardı
        Neden aslında hiç bir şeyim olmadığını anladım
Gecelerce ağladım da, hayallerime duyuramadım
İstediklerim istemediğim oldu, çok geç anladım

Para pul yetmiyor nefsi doyurmak için
   Gönül insan istiyor tek söze ölmek için
       Her şeyi yaşadım demek en boş söz imiş
Yaşamanın ne olduğunu
Yırtık cebimle hatırladım

İşte bunu çok geç anladım
   Şimdi her şeyin sahibi benim
       Kendimden başka sırdaşım yok benim
Parası, pulu, dünyası sizin olsun
Cebi delik, mutlu bir geçmişim var benim!

Hakan ÖZDEN / 13.06.2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder