07 Haziran 2011

Kaybetmeyeceksin - Nostalji

Dilime senden başka sözcük gelmiyor
Aklımdan çıkasın yok şu sıralar
Derdin ne bilmiyorum
Kaldın inadına en ücra köşelerimde
Ve nereden çıkacağını şaşırıyorsun
An ve an önüme geliyor 
Seninle ilgili ne varsa
En acısı herkeste seni görüyorum
Yitirmek mi bu bilemiyorum
Yitirmek ve kazanmayı karıştırıyorum
Ansızın yok olmalarından bunalıyorum
Ve suskunlaşıyorum günlerce
Konuşamıyorum kimselerle seni
Ve hasta bir adam oluyorum genç yaşımda

Yorgunum sevdiğim seni kaybettiğimden beri
Yorgunum ve arsızım şu hayata artık
Hatalarımdan ders aldım mı diye merak ediyorsan
Evet sevgilim…
İlk kez hatalarımdan ders alıyorum
Öğretmenim yalnızlık 
Ve kara tahta hayalin 
Bedeli bu mudur sevmenin? 
Sormuyorum artık!
Çünkü aşk dediğin hata affetmiyor
Ve ne kadar düşünürsen düşün
Hiç bir şeyi geri getirmiyor 
Kaybetmeyeceksin…!
Eğer seviyorsan karşındakini 
Hiçbir uğurda kaybetmeyeceksin!
Şimdi öğretmenim yalnızlık
Ve dersim sensiz yaşamak
Yaşayabildikçe direneceğim
Ve elbet bunu da becereceğim

Hakan ÖZDEN / 16.09.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder